.:BroozDownload:.

نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید فایل های مشابه از نظر اسم و اندازه را شناسایی کنید و اقدام به پاکسازی آن ها نمایید. به عنوان مثال به کمک این نرم افزار شما یک فایل ۷۰۰ مگابایتی را که مربوط به یک فیلم می باشد را در ۲ قسمت از هارد نگهداری می کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با شناسایی آنها و نمایش مسیر فایل مربوطه بهترین عمل را بر روی آن فایل انجام داده و یا آن را از هارد خود حذف کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت CheeseSoft می



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:Duplicate File Cleaner 2,6,2,201, توسط رامین کمالی

نرم افزار WinUtilities Professional Edition مجموعه ای از ابزار های برنده جایزه می باشد که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت کارد کرد سیستم شما در یک نرم افزار جمع شده اند . این مجموعه کاربردی بهینه سازی شامل ابزارهایی جهت پاک سازی رجیستری ویندوز ، فایل های موقت ایجاد شده توسط ویندوز در داخل هارد درایو ها ، تاریخچه انجام عملیات ها در نرم افزار ها و مرورگر های اینترنتی ، ذخیره گاه سیستم و کوکی ها می باشد . همچنین از عملیات دفرگمنت درایو های شما جهت بهبود کارایی سیستم و پایداری آن پشتیبانی می کند .

 

 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, WinUtilities Professional Edition 10,2, توسط رامین کمالی

 

اگر از کمی سرعت و کند بودن سیستم قدیمی خود خسته شده اید و مشکلاتی ازاین قبیل دارید میتوانید با یک نرم افزار کمکی افزایش دهنده سرعت این مشکل رو حل کنید. SpeederXP سرعت بخش های مختلف سیستم شما از قبیل کارایی سیستم عامل و سرعت رد و بدل شدن اطلاعات و کارکردن سیتم هتگام اتصال با اینترنت و اجرای بازیهای مختلف را تا حد محسوسی بالا میبرد کمک میکند تا سریعتر از قبل کار کنند. کار کردن با این نرم افزار هم بسیار ساده میباشد و میتونید هم از داخل محیط برنامه و هم با تعیین HotKey در یک لحظه عملیات Speed Up رو انجام دهید.

 



ادامه مطلب

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/6/SystemTweaker/SystemTweaker_www.lxl.ir.jpg

 

یکی از مهم ترین مشکلاتی که شاید ویندوز داشته باشد اولا دست یابی نسبتا سخت به تمامی گزینه هاست و ثانیا انجام سخت تغییرات در این گزینه هاست که معمولا کاربران عادی قادر نیستند به آن ها دست پیدا کرده و یا تغییراتی را در آن ها اعمال کنند. گاهی لازم است تا کاربر بتواند هر گزینه ای در ویندوز را به دلخواه خود تنظیم کند اما یافتن و ایجاد تغییر در بعضی از گزینه ها یا غیر ممکن است یا دست یافتن به آن بسیار سخت. اما با استفاده از نرم افزاری به نام Uniblue SystemTweaker می توان به راحتی گزینه های مختلف در ویندوز را برای استفاده بهینه از سیستم عامل ویندوز را تغییر داد. این ابزار ساده قابلیت های متعددی برای افزایش سرعت عملکرد ویندوز دارد، برای مثال می توان گزینه های مختلف در Startup را تغییر دارد و یا گزینه های موجود در راست کلیک را کم یا زیاد کرد و بسیاری گزینه های دیگر که می توان به راحتی به آن ها دست پیدا کرد. برای مثال همین اضافه یا کم کردن گزینه به راست کلیک کار نسبتا دشواری است که می بایست در رجیستری صورت گیرد اما با این ابزار می توان با چند کلیک ساده این کار را انجام داد. Uniblue SystemTweaker با حجم مناسبی که دارد می تواند برای همه کاربران ابزاری راهگشا باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Uniblue SystemTweaker 2011 v2.0.1.7:
- اضافه شدن نرم افزار به عنوان یک گزینه در کنترل پنل
- قابلیت اعمال تغییرات در Startup
- امکان اضافه تغییر در راست کلیک ویندوز
- دست یابی به اطلاعات کامل سیستم
- مدیریت کامل بر شبکه برای افزایش سرعت ارتباطات
- قابلیت بهینه سازی کانکشن های اینترنتی
- وجود بیش از ۵۰ گزینه در نرم افزار برای انجام تغییرات
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Folder Protect داشتن امنیت کامل در کامپیوتر ، همیشه یکی از آرزو های کاربران بوده است و تنها را محقق ساختن این خواسته نصب یک نرم افزار امنیتی کامل بر روی ویندوز می باشد . اگر نگران این هستید که افرادی غیر از خودتان به فایلهای شما دسترسی پیدا کنند ، استفاده از نرم افزار Folder Protect را به شما پیشنهاد می کنیم . به وسیله این برنامه می توانید از راههای گوناگونی دسترسی به پوشه ، فایل ، درایو ، برنامه های نصب شده و همچنین فرمت های مشهور را مسدود کنید . با این نرم افزار می توانید پوشه های خود را یا به صورت معمولی رمزگذاری کنید و یا با استفاده از دیگر متد های قدرتمندش کارهایی نظیر مخفی کردن حرفه ای ، جلوگیری از حذف و یا نوشتن اطلاعات را انجام دهید . نحوه عملکرد این برنامه به گونه ای است که حتی در حالت امن ویندوز ( Safe Mode ) قادر است تا وظایف خود را همانند فعالیت عادی ویندوز انجام دهد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:Folder Protect 1,9,0,رمز گذاری پوشه ها, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :